Громадське покаже «Українських шерифів» – номінанта на «Оскар» від України
У суботу, 5 листопада, о 20:00 Громадське покаже документальний фільм «Українські шерифи» – номінанта на «Оскар» від України, а також інтерв'ю з режисером фільму Романом Бондарчуком та головними героями – Віктором Кривобородьком та Володимиром Рудьковським
У суботу, 5 листопада, о 20:00 Громадське покаже документальний фільм «Українські шерифи» – номінанта на «Оскар» від України, а також інтерв'ю з режисером фільму Романом Бондарчуком та головними героями – Віктором Кривобородьком та Володимиром Рудьковським.
Крім того, 5 листопада о 19:45 у студії Громадського буде голова Оскарівського комітету України Алік Шпилюк.
«Українські шерифи» — документальна робота про життя села Стара Збур'ївка на півдні України. Двоє жителів села виконують функцію правоохоронців. Стрічка розповідає про їхню роботу та життя Старої Збур'ївки впродовж кількох років, зокрема, у розпал російської агресії та анексії Криму. Картина отримала спеціальний приз за повнометражний документальний фільм на Міжнародному фестивалі документального кіно в Амстердамі (IDFA) в 2015 році. На «Оскарі» стрічка змагатиметься за золоту статуетку в номінації «Найкращий іноземний фільм».
Нагадаємо, раніше члени Оскарівського комітету звернулися до міністра культури Євгена Нищука з проханням посприяти виділенню коштів на участь фільму в Оскарівських перегонах, а також розглянути можливість заснування щорічного гранту підтримки українського фільму, номінованого Оскарівським комітетом.
«Аби український фільм мав шанси потрапити в шорт-лист, з якого журі й обиратиме переможця, для нього треба розробити і втілити PR-кампанію, зробити його помітним для членів Кіноакадемії, організувати для них спеціальні покази в Лос-Анджелесі із представленням фільму. Конкуренція дуже висока і виграє та країна/команда, яка зможе завоювати прихильність більшої кількості академіків», – йдеться у зверненні.
«Автори й продюсери «Українських шерифів» склали PR кампанію фільму, розробили необхідні заходи, але для їхньої реалізації потрібно $30 тис. Вони зверталися у приватні фонди, до українських меценатів, але всюди отримали відмову. Державне агентство з питань кіно запропонувало покрити лише витрати на переліт та друк матеріалів. Але основних коштів на кампанію досі немає», – додали в Оскарівському комітеті.
- Поділитися: