Працівники сервісного центру МВС раніше не працювали у структурі міністерства
Працівники сервісного центру МВС, який відкрився у Києві, не працювали раніше у структурі міністерства.
Про це в ефірі Громадського сказав, Владислав Криклій, керівник Головного сервісного центру МВС України.
«Був доволі жорсткий відбір до колишніх ДАЇвців. Набір у нас відбувався. Крнкурс на місце склав 43 людини. Кмітливі хлопці та дівчата до нас потрапили, головне – це те, що ніхто з них раніше не працював у МВС. Колишні працівники, які теж проходили цей конкурс показали гірші працівники, ніж нові люди», – сказав Криклій.
Він додав, що закон про сервісні центри та сервісні послуги очікує на прийняття у другому читанні в Раді.
«Наша стежка має дійти до того, що ми всі послуги, які надають в підрозділах МВС мають надаватися під єдиним дахом. Закон про сервісні центри та сервісні послуги майже рік очікує на друге читання (у Верховній Раді – ред.)», – сказав Криклій.
«Наше завдання – зробити механізм, щоб кожен громадянин міг отримувати сервіс, який був би краще, ніж надає посередник. У нас нові люди, які спеціально навчалися, щоб якісно надавати послуги, головний месседж, який ми їм доводили – це клієнтоорієнтованість», – сказав він.
Криклій також відповів на закиди щодо свого бізнесу. Він розповів, що передав в управління свої частки у бізнесі.
«Є у нас певна процедура, згідно якої я можу передавати в управління свої частки у статутах. Це звичайні підприємства, ТОВки класичні, нічого такого. Наприклад, це білетне господарство, тобто система, яка автоматизовує білети для кінотеатрів», – сказав він.
Нагадаємо, сьогодні у Києві відкрили перший сервісний центр МВС. У МВС обіцяють більше 300 послуг щодня за час від 20 хвилин до 3 годин.
- Поділитися: