ENRU
Євробачення є іміджевим проектом для України — продюсерка конкурсу
5 січня, 2017

Пісенний конкурс Євробачення-2017, який відбудеться у Києві, має іміджеве значення для України попри те, що витрати на нього перевищать очікуваний дохід.

Про це заявила виконавча продюсерка Євробачення-2017 Вікторія Романова в ефірі Громадського.

«Євробачення є іміджевим проектом. Це не витрати, це інвестиції. Я б радила саме так розглядати ці кошти. Ми всі розуміємо, що це витратна частина. Вона не мала. Це одночасно і інвестиції в Україну, в інфраструктуру, в імідж і в майбутнє», — сказала вона.  

Передбачається, що дохід від проведення Євробачення-2017 в Україні становитиме близько 200 млн грн, при тому, що витрати закладені близько 430 млн грн.

Раніше повідомлялося, що держава орендує приміщення для Євробачення за 35 млн гривень.

Нагадаємо, у Євробаченні-2017 візьмуть участь 43 країни.