АОЗ запустило «єдине вікно» для виробників та постачальників. Як працює ця функція?
Закупівельна агенція Міністерства оборони — Агенція оборонних закупівель (АОЗ), яка забезпечує Збройні сили боєприпасами, безпілотниками та військовою технікою — запустила «єдине вікно» зі збору пропозицій від виробників і постачальників.
Про це повідомляється на сайті Міністерства оборони.
Очікується, що таким підхід забезпечить конфіденційність і захист інформації про комерційні пропозиції, пришвидшить час їхнього опрацювання й надасть рівні умови доступу до процесу закупівель для всіх учасників ринку.
Спершу постачальник або виробник повинен заповнити базову інформацію про себе та свою продукцію на сайті АОЗ.
Далі Агенція проведе перевірку та ухвалить рішення — включити заявника до реєстру верифікованих постачальників або відмовити, надавши в такому разі обґрунтування.
Верифіковані постачальники отримуватимуть запити на комерційні пропозиції з датою та часом закупівель, а також зворотний зв’язок за їхніми результатами.
Зазначається, що у 2025 році бюджет АОЗ на закупівлю озброєння, військової техніки та боєприпасів становить понад 380 млрд гривень.
Нагадаємо, раніше президент України Володимир Зеленський повідомив, що понад 40% зброї, яка застосовується на фронті, вироблено в Україні.
А кластер Brave1, заснований державою, вирішив запустити онлайн-магазин, у якому військові зможуть за бали придбати безпілотники, засоби зв’язку, запчастини та інші технологічні товари.