Серіал «Розрив» випадково зробив рекламу компанії Lumon: сотні людей подають резюме

Після виходу другого сезону серіалу «Розрив» фінська компанія Lumon несподівано отримала популярність. Фірма отримує сотні резюме від фанатів серіалу, які плутають її з вигаданою корпорацією Lumon Industries, про яку йдеться у серіалі.

Про це пише Wall Street Journal.

Фінська компанія Lumon Group займається виробництвом та продажем товарів зі скла та має подібну назву до серіальної Lumon Industries.

Лише на вакансію продавця в Польщі, оголошену на початку цього місяця, подали понад 200 резюме, що у чотири рази більше, ніж зазвичай — при цьому більшість кандидатів згодом зізнавалися, що зробили це задля розваги й з любові до серіалу.

Так само власники компанії часто отримують у соцмережах повідомлення, де їх жартома звинувачують у знущанні з працівників.

Минулого тижня реальна Lumon опублікувала допис у блозі під назвою «Яка різниця між Lumon Group і Lumon Industries?».

«Ми вітаємо вас і хочемо дати трохи роз’яснень: ми маємо таку саму назву, як і антагоністична корпорація з одного з найбільших стримінгових серіалів усіх часів. Але на цьому схожість закінчується», — йдеться в повідомленні.

Аудиторія настільки захопилася Lumon із серіалу «Розрив», що близько 6000 людей стежать за сторінкою її компанії в LinkedIn, а місце її офісів — комплекс Bell Works у Холмделі, Нью-Джерсі — перетворилося на туристичну точку.  

Про серіал «Розрив»

Серіал розповідає про чотирьох працівників Lumon Industries: Марка, Геллі, Ділана й Ірвінга.

Працівники компанії проходять дивну процедуру, що відділяє їхні робочі спогади від домашніх. Так званий «розрив» людини надвоє: одна частина, яка працює в офісі, й інша, яка виходить після робочого дня без жодних спогадів про останні 8 годин. Дві особистості живуть в одному тілі, а режим «робота — дім» перемикається завдяки чипові, що вживляють у мозок.

Впродовж серіалу герої намагаються зрозуміти, що ж це за таємнича, але надважлива робота, яку вони виконують вісім годин на добу.