У «Дії» з’явиться ШІ-помічник для звернень, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою — Федоров
У «Дії» з’явиться ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
На презентації AI Center of Excellence міністр розповів, що до помічника можна буде звернутися голосом — він буде спроможний трансформувати голос у текст. Після цього «Дія» визначить, у площині повноважень якого міністерства лежить розв’язання скарги або питання, і перенаправлятиме звернення.
Поява такого помічника в «Дії» очікується в першому кварталі 2025 року, зазначає «Інтерфакс-Україна». Наразі для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси «Дії», уже працює ШІ-чатбот «Наталка»
Серед інших планів «Дії» на майбутнє:
- Сервіси для водіїв — «Дія» розширить можливості перереєстрації авто, додасть можливість змінити техпаспорт, зареєструвати авто після розмитнення тощо.
- «еКонсул» — українці за кордоном зможуть замовити закордонний паспорт чи ID-картку, посвідчення водія, картку платника податків і забрати за місцем перебування;
- «еНотаріат» — зʼявиться електронна система, яка інтегрує всі нотаріальні процеси;
- зміна прізвища — зʼявиться комплексна послуга переоформлення документів при зміні прізвища;
- цифровізація послуг, пов’язаних зі смертю (на першому етапі — отримання свідоцтва про смерть, держреєстрація смерті, передача даних у реєстри та оформлення допомоги на поховання).