9-річний хлопчик у США загинув, коли намагався повторити трюк з удушенням. Родина вважає, що це челендж із TikTok
У місті Мемфіс, штат Теннессі, дев'ятирічного хлопчика знайшли мертвим у його спальні з паском на шиї. Родина хлопчика вважають, що він став жертвою небезпечного челенджу в TikTok.
Про це повідомляє Insider.
Тітка загиблого Латеріуса Барбара Вільямс розповіла, що 10 червня хлопчик не реагував зі своєї кімнати, коли до нього зверталися. Коли родичі потрапили до його спальні, то знайшли хлопчика із паском на шиї. Його доставили до лікарні, але він загинув від отриманих травм.
«Пізніше ми дізналися, що на TikTok є відео, яке повідомляє дітям, як задушити себе», — сказала Вільямс.
Вона додала, що за умовами челенджу люди мають вибратися з петлі.
«Його життя закінчилося через те, що деякі люди розміщують дурниці на різних сайтах», — поскаржилася тітка Латеріуса.
Як пише Insider, у соцмережах, зокрема і в TikTok, поширюється небезпечний челендж зі втратою свідомості. Людей закликають душити себе, поки вони на декілька секунд не втратять свідомість «для того, щоб відчути кайф».
Правила TikTok забороняють завантажувати та поширювати контент, який зображує або пропагує небезпечні трюки. Однак у соцмережі на запит журналістів про коментар не відповіли.
Натомість родина Латеріуса закликає батьків стежити за тим, як їхні діти використовують соцмережі, а також блокувати небезпечні сайти.
Колишній дитячий омбудсмен Микола Кулеба радив українцям говорити з дітьми про небезпеку онлайн і нагадати їм основні правила користування соцмережами. Зокрема:
- не спілкуватися з незнайомцями;
- не повторювати дії, які пропонуються в мережі, оскільки вони можуть мати наслідки в реальному житті.
Більше про соцмережу
Це сервіс коротких музичних відео. Користувачі можуть записати ролик на смартфон, змонтувати його просто в додатку й накласти спецефекти та музику з бібліотеки. Китайську версію TikTok, Doyuin, запустили у 2016-му, а роком пізніше виникла й міжнародна.
Зараз TikTok налічує понад 800 мільйонів користувачів по всьому світу, а материнська фірма ByteDance 2020 року отримала мільярдні прибутки, причому переважну більшість отримали від реклами.