Акції виробника пива Corona впали на тлі коронавірусу

Акції виробника мексиканського пива Corona Constellation Brands Inc. за цей тиждень подешевшали на 8% на тлі поширення китайського коронавірусу.

Про це передає Bloomberg.

Так, пиво Corona стало предметом мемів. Як пише видання, у світі зростає кількість пошукових запитів «вірус пива Corona» чи «пивний коронавірус».

Однією з причин здешевлення акцій також називають асоціацію цього пива з літнім відпочинком, тому сезонні коливання є нормальними.

Згідно з опитуванням американців, 38% респондентів з-поміж тих, що п’ють пиво, за жодних обставин не готові зараз купити пиво Corona.

Водночас лише 4% з тих, хто зазвичай п’є Corona, заявили про відмову від бренду, а 14% з цієї категорії не замовлятимуть пиво мексиканського бренду у громадських місцях.

Також раніше стало відомо, що у виробника пива Corona квартальний прибуток скоротився на 170 мільйонів доларів. Такого зниження не було у компанії щонайменше десятиліття.

За останніми даними, кількість інфікованих китайським коронавірусом у світі зросла до 86 983. Більшість випадків інфікування, 79 824, зафіксували на материковому Китаї. Також суттєво зросла кількість інфікованих в Італії — до 1 128.

З початку спалаху коронавірусу від хвороб, спричинених інфекцією, померли 2 978 людини. Водночас 42 139 пацієнтам вдалося одужати.

Усі новини про новий китайський коронавірус ви можете знайти на нашому сайті за хештегом коронавірус.