Сервіс Amazon купив права на українську стрічку «#Selfieparty»
Картина Любомира Левицького дебютувала на екрані минулого року й зібрала у прокаті близько 5 мільйонів гривень.
Про покупку прав на показ картини в американському онлайн-кінотеатрі повідомла прес-служба телеканалу «Сонце», що був одним зі спонсорів фільму.
«#Selfieparty» розповідає історію 4 студентів, що влаштували величезну вечірку, а на наступний ранок, нічого не пам'ятаючи, намагаються відтворити події вечора.
За словами режисера Любомира Левицького, бюджет стрічки склав близько 2 мільйонів гривень. Якщо врахувати доходи від продакт-плейсмента (що становить, за інформацією режисера, 1 мільйон гривень), можна зробити висновок, що картина окупилась у прокаті.
Нагадаємо, що 14 грудня відеосервіс Amazon Prime почав роботу в 200 країнах світу, серед яких і Україна. Ціна підписки — 3 євро.
Дивіться також: #selfieparty: Чому українські режисери знімають, ніби американські?