Бізнес на книжкових закладках: як створити продукт, відомий на весь світ — Бізнес-план

Олена Мисник – засновниця стартапу книжкових закладок MyBookmark, які завдяки своїй оригінальності стали відомі в усьому світі. В асортименті продукції понад 70 видів закладок. І незважаючи на те, що кожен рік їх випускається 15 з половиною тисяч штук, цього недостатньо, щоб задовольнити попит. Адже продукцію MyBookmark купують в 100 країнах. При цьому в Україні закладки не користуються популярністю.

Що робити, коли продукт не продається на вітчизняному ринку? Та як вийти на міжнародну арену і підкорити Amazon? Про все це дивіться в проекті «Бізнес-план».

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.