Блокнот з татової сорочки | Hromadske.art
П'ять років тому Павло Сусляков вирішив зробити обкладинку з тканини для книги, яку постійно носив із собою. Саме з цього почалася історія бренду «PapinaRubashka», яка потім переросла в дизайн блокнотів.
«Отчасти это провокация – использовать в дизайне старую одежду. Это вызов задуматься, вообще, как ты к этому относишься. А почему в принципе не может вещь из секонда, если она в хорошем состоянии, быть элементом дизайна?», – питає Павло.
Та своїми роботами однозначно доводить, що апсайклінг – це не просто економно, але й дуже стильно та неповторно.
За п'ять років існування бренду було зроблено приблизно дві тисячі блокнотів. Це приблизно вісімсот сорочок та двісті піджаків із секонд-хенду. Принципова позиція засновників бренду – використовувати речі тільки «з історією».
«У нас настоящий апсайклинг — мы переносим на блокнот настоящий рукав рубашки, то есть искусственно мы его не воссоздаем».
Про назву бренду, про апсайклінг у дизайні та про значення терміну «вабі сабі» — далі у відео Громадське Арт.
/ Анна Перепелиця