Boeing вперше протестувала складне крило для пасажирського літака

Конструктори компанії Boeing вперше протестували складне крило, призначене для нового авіалайнера Boeing 777X. Така інновація полегшить експлуатацію авіалайнерів на злітно—посадковій смузі, а також «адаптує» їх під існуючі ангари

Конструктори компанії Boeing вперше протестували складне крило, призначене для нового авіалайнера Boeing 777X. Така інновація полегшить експлуатацію авіалайнерів на злітно-посадковій смузі, а також «адаптує» їх під існуючі ангари.

Про це повідомляє Funscience.today

 Складні крила активно використовуються авіацією військово-морських сил різних країн світу, однак на пасажирському літаку подібне рішення ніколи не застосовувалося.

«Складання та розкладання крила займає приблизно 20 секунд. Тестування складання крила полягає у випробовуванні роботи запірного механізму, який «клацає» при завершенні складання», — йдеться у повідомленні.

Згідно з інформацією, запірний механізм приводить в рух спеціальна установка, а не внутрішні приводи крила (їх випробують потім).

Крім цього, сегмент крила ще не обладнали додатковими елементами, потрібними для польоту.

 На серійному літаку Boeing 777X рухома ділянка консолі крила сягатиме 7,3 метра в довжину. При складанні розмах крила літака буде зменшений з 71,8 до 64,5 м.

Літак Boeing 777X планують виробляти з 2020 року. Передбачається, що на момент запуску в серію він буде найбільшим двохдвигунним авіалайнером у світі.

На машині буде використаний ряд технологій, вже випробуваних на пасажирському літаку Boeing 787