Британська енергокомпанія порадила клієнтам грітися в обіймах домашніх улюбленців. Тепер вибачається

Один із найбільших постачальників електроенергії у Великій Британії Ovo Energy опублікував у своєму блозі поради, як заощаджувати енергію. Клієнтам радили обіймати домашніх тварин та відкривати штори у сонячну погоду.

Про це пише BBC.

Серед інших порад, які опублікувала компанія: залишати духовку відкритою після приготування їжі, їсти кашу, ходити у кількох шарах одягу, а також активно рухатися ㅡ пострибати чи «влаштувати з дітьми змагання з крутіння хула-хупа».

А втім, цю публікацію з блогу компанії вже видалили. Представники фірми заявили, що їм соромно перед клієнтами за ці «нечутливі» поради: «Ми розуміємо, наскільки складною буде ситуація для багатьох наших клієнтів цього року».

Компанія заявила, що видалила блог, щоб «оновити його» за допомогою «більш значущої інформації для клієнтів».

Зазначимо, протягом останніх кількох місяців у Великій Британії зросли рахунки за електроенергію для домогосподарств і підприємств, оскільки постачальники енергоносіїв різко підвищили гуртові ціни на газ.

З іншого боку, багато будинків країни вже давно не оновлювалися та погано утримують тепло. На тлі цього бізнес-групи та активісти закликають британський уряд зайнятися масовою теплоізоляцією будинків, щоб заощадити витрати на електроенергію.

Окрім того, британська торгова організація Energy UK заявила, що рахунки громадян можуть зрости на 50% у квітні, коли прогнозується подальше підвищення ціни на електроенергію.