Через епідемію коронавірусу американці хочуть купувати більше зброї та продуктів і менше бавитися з дітьми — дослідження
Із 8 по 15 березня 2020 року інтерес американських споживачів до зброї зріс на 360%, а бажання грати з дітьми знизилося на 62%.
Про це йдеться в дослідженні американської компанії Yelp, яка займається аналізом підприємств на основі відгуків споживачів.
Серед іншого, в покупців у Сполучених Штатах найбільше зросла зацікавленість у таких товарах, як сільськогосподарські товари місцевого виробництва (на 405%), зброя та спорядження для неї (360%), обладнання для спортивних занять удома (344%).
Крім того, американці стали виявляти більший інтерес до донорства крові — зацікавленість у ньому за тиждень, що досліджувався, зросла на 204%. Також у США зросла зацікавленість у ліках, фастфуді, алкоголі та службах доставки.
Своєю чергою, американці стали менше хотіти бавитися з дітьми (на 62%), відвідувати пивоварні (61%), кав’ярні (55%) і магазини із сукнями для наречених (на 51%).
Загальна тенденція, яку підмітили в Yelp, полягає в тому, що в США служби доставки їжі та приготування із собою стали користуватися більшим попитом, ніж вечері в закладах, хоча ще до 8 березня все було навпаки.
Відсоткові оцінки Yelp розраховує на основі кількості звернень користувачів свого вебпорталу до того чи іншого виду бізнесу.
Нагадаємо, 13 березня президент США Дональд Трамп оголосив у США надзвичайну ситуацію у зв'язку з епідемією коронавірусу SARS-CoV-2.
Станом на ранок 20 березня у світі офіційно зареєстровано 224 517 випадків зараження коронавірусом SARS-CoV-2, 10 030 смертей та 86 025 випадків, коли пацієнти успішно одужали після зараження.
Інформаційна гігієна не менш важлива за особисту. Ми працюємо навіть в умовах карантину і піклуємось про новини, які ви отримуєте! Підтримайте нас на Спільнокошті! Підтримайте незалежну журналістику!