Чому важливо вивчати рейтинг страхових компаній під час купівлі автоцивілки

В Україні діє єдиний обов'язковий вид автострахування — Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Це форма державного захисту потерпілих унаслідок ДТП. Поліс ще називають «автоцивілкою»ОСЦПВ. Згідно з умовами поліса, страхова компанія покриває збитки потерпілих у ДТП з вини страхувальника. З огляду на те, що цей вид захисту суворо регулює законодавство, а ліміти компенсацій обмежено, чи є сенс у детальному вивченні й виборі страхової компанії? На це запитання відповідає сервіс онлайн-страхування hotline.finance.

Як формується рейтинг страхової компанії

Рейтинг страхових компаній, так званий світлофор, щоквартально надає регулятор страхового ринку — Моторно-транспортне бюро України. Він ґрунтується на фінансових показниках, що визначають надійність страхової компанії. Така оцінка зображає, наскільки якісно організація виконує свої зобов'язання за укладеними договорами.

Автомобілістам важливо вивчати цей рейтинг, щоб розуміти, з яким партнером доведеться мати справу в майбутньому. Якщо страхова компанія не є стабільною, то є висока ймовірність або її ліквідації, або затягування виплат у разі виникнення страхової події. Відповідно, відремонтувати транспорт після ДТП буде проблематичніше й довше.

hotline.finance дає можливість ознайомитись із рейтингом обраної страхової компанії на етапі вибору автоцивілки через каталог. Рейтинг ураховує такі критерії: загальну оцінку, якість урегулювання, рівень скарг. Зелений індикатор говорить про позитивний показник, жовтий — середній, а червоний — низький.

Рейтинг страхових компаній у каталозі hotline.financeнадано hromadske

Також ви можете дізнатися, скільки коштує страховка на авто в Україні у 2023 році.

Згідно з оприлюдненим «світлофором» за перший квартал 2023 року, 18 страховиків мають найвищі індикатори оцінок за всіма показниками. І тільки одна — червоне світло за якістю врегулювання збитків — «Колоннейд Україна».

Страховики-лідери за кількістю і сумою страхових виплат:

  • TAS Insurance Group;
  • ОРАНТА НАСК;
  • Страхова компанія КНЯЖА VIG.

Показники за рівнем урегулювання подій під час війни

Середній строк урегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, у першому кварталі 2023 року становив 60 днів. Це на шість днів менше, ніж показник попереднього кварталу. Від потерпілих за цей же період надійшло 130 скарг, що становить 0,42 %. Це рекордно низький рівень, що говорить про стабільність роботи страховиків попри війну.

Матеріал опубліковано на правах реклами.