Coca-Cola запустить підписку на напої в Японії як спосіб відшкодувати збитки через пандемію — ЗМІ
Компанія Coca—Cola запустить підписку на напої з автоматів. Послуга «Coke On Pass» поки що буде діятиме тільки в Японії. Коштувати підписка буде 2 700 єн на місяць (приблизно 680 гривень).
Про це пишуть Hypebeast та Nikkei.
Заплативши один раз, люди зможуть брати по одному напою на день із 370 тисяч торгових автоматів, розташованих по всій Японії. Вибрати можна буде не тільки газовану воду — підписка поширюється також на чай без цукру і чорну каву.
Таким способом компанія хоче відшкодувати збитки через пандемію. Виторг від торгових автоматів упав більш як на 35%, пише Hypebeast.
Автомати — буденність для Японії вже більш як сто років. Вони пропонують будь-які товари: від закусок та іграшок до корму для домашніх тварин і пива.
Очікується, що сервіс почне функціонувати з травня 2021 року. З січня додаток Coke On завантажили вже 25 мільйонів людей.