Державне агентство розвитку туризму здобуло «Срібного Дельфіна» на фестивалі у Каннах
Державне агентство розвитку туризму України (ДАРТ) нагородили «Срібним Дельфіном» на фестивалі Cannes Corporate Media & TV Awards за туристичну промокампанію України.
Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.
У 2021 році ODDEE Agency на замовлення ДАРТ розробила серію рекламних роликів для великої туристичної кампанії The Campaign Waiting to Happen («Кампанія, яка чекає на те, щоб відбутися»), спрямованої на приваблення відвідувачів з усього світу до України.
Її мали запустити навесні 2022 року, проте через початок повномасштабного вторгнення рф цього не відбулося. Пізніше організатори фестивалю прийняли заяву від ДАРТ, і цьогоріч надали можливість показати ці ролики.
«В історії незалежної України вперше державна структура отримала нагороду Каннського кінофестивалю, що присуджується корпоративним і документальним фільмам», — наголосили в міністерстві.
Кампанія складається з трьох роликів, і протягом найближчих трьох днів вони стануть доступні для перегляду на сторінці ресурсу UkraineNow.
Міністерство вже оприлюднило один із них, він присвячений українським Карпатам.
Про фестиваль
Cannes Corporate Media & TV Awards — міжнародний фестиваль корпоративного кіно, онлайн-медіа й телепродукції, започаткований у 2010 році.
Найкращі проєкти нагороджуються «Золотим Дельфіном» та «Срібним Дельфіном». З-поміж власників золотих відзнак вибирають того, хто отримає гран-прі фестивалю.
Журі фестивалю складається з власників «Оскара» та «Еммі», а також фахівців з корпоративних комунікацій.