Facebook не перетвориться на медіа-компанію – Цукерберг
Facebook не перетвориться на медіа-компанію, а і далі залишатиметься технологічною платформою.
Про це заявив засновник і генеральний директор цієї соцмережі Марк Цукерберг, пише Reuters.
Все більше число користувачів звертаються до соціальних мереж, в тому числі і Facebook, аби знайти свою новину. Втім Цукерберг попередив, що його компанія не мала амбіцій ставати контент-провайдером.
«Ні, ми технічна компанія, а не медіа-компанія», – підкреслив Цукерберг після того, як його запитали, чи має намір Facebook стати редактором новин.
Визнаючи роль Facebook в постачанні новин своїм користувачам, Цукерберг пояснив, що Facebook будує інструменти, але не виробляє ніякого змісту.
«Світ потребує новинарних компаній, але і технологічних платформ, як те, що ми робимо, теж. І ми приймаємо нашу роль в цьому дуже серйозно», – сказав він.
Нагадаємо, під час зустрічі Папа Римський і Цукерберг обговорили, як використовувати комунікаційні технології для боротьби з бідністю.