ФБР зацікавилося хлопцем «на реактивному ранці», якого американські пілоти бачили на висоті в 900 метрів
Федеральне бюро розслідувань відкрило справу після повідомлення про те, що хлопця «на реактивному ранцю» пілоти побачили біля аеропорту Лос—Анджелеса неподалік від місця посадки літаків.
Про це повідомляє BBC, тепер ФБР і Федеральна авіаційна адміністрація розслідують цей інцидент.
Трохи контексту: 1 вересня пілот з рейсу авіакомпанії American Airlines в розмові з диспетчерською вежею заявив, що «тільки що пролетів повз хлопця з реактивним ранцем». Каже, що хлопець літав приблизно на тій же висоті, що і борт — приблизно 3 тисяч футів (900 метрів) над землею.
Пізніше побачене першим пілотом підтвердив екіпаж компанії Skywest: «Ми тільки що бачили хлопця, що пролетів повз нас на реактивному ранцю». Після цього диспетчери стали попереджати про це інші рейси, які готувалися до посадки в Лос-Анджелесі.
Що таке цей Jetpack?
Це персональний літальний апарат, який кріпиться на спині й дозволяє людині підійматися в повітря за допомогою реактивної тяги. Тяга створюється завдяки реактивному струменю, що викидається двигуном вертикально вниз.
Розробником є новозеландська приватна компанія Martin Aircraft. Вперше Jetpack вони представили у 2008 році, розробка проєкту в них зайняла 27 років.
Чи може Jetpack підійматися на таку висоту?
Компанія Martin Aircraft заявляла, що їхні реактивні ранці можуть підійматися на висоту 800 метрів, але тримаються вони там недовго, а пристроїв немає у вільному продажу. Сама компанія у 2019 році зіткнулася з серйозними фінансовими проблемами. Тому не можна точно сказати, що об'єктом, який помітили пілоти, дійсно був Jetpack.
Виконавчий директор компанії Девід Мейман, припустив, що хтось, можливо, працював над секретним проєктом і просто розкрив його. Або це міг бути манекен, прив’язаний до безпілотника, припустив він.
Чи були подібні випадки у світі?
Швейцарський пілот Ів Россі у 2015 році літав на висоті 4 тисяч футів (1 200 м) поруч з літаком Airbus A380. Але він для цього вистрибував з літака або вертольота, а всі його польоти були схвалені й узгоджені.
У такому випадку диспетчери в Лос-Анджелесі мали б бути попереджені. Тим більше, що подібні експерименти наражають на небезпеку пасажирські рейси.