Google анонсував функцію блокування настирливої реклами у Chrome

Компанія Google оголосила, що у наступному році запровадить у браузері Chrome функцію, яка блокуватиме надто настирливу інтернет—рекламу

Компанія Google оголосила, що у наступному році запровадить у браузері Chrome функцію, яка блокуватиме надто настирливу інтернет-рекламу.

Про це повідомляє ВВС.

Корпорація повідомила, що надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.

Стандарти якості реклами визначатиме «Коаліція за кращу рекламу», в яку увійшли Google, Facebook, News Corp, Interactive Advertising Bureau (IAB), Procter & Gamble та інші компанії.

Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, де автоматично включаються відеоролики і рекламні оголошення зі зворотним відліком часу.

Власникам сайтів з наразі постійною рекламою також буде доступний інструмент, який отримав назву Funding Choices. Вони зможуть надати користувачам можливість вибрати: відключити блокування реклами або заплатити за перегляд сайту без реклами.

Бета-версія цього інструменту вже доступна в Північній Америці, Великобританії, Німеччини, Австралії та Нової Зеландії.

Раніше The Wall Street Journal вже повідомляв, що у новій версії браузера Google Chrome з'явиться функція блокування реклами.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram