Google вибачився за розміщення реклами компаній поруч з екстремістським контентом
Керівник європейського Google Метью Бріттін вибачився перед компаніями та організаціями після того, як їхня реклама на Youtube була розміщена на роликах з екстремістським змістом
Керівник європейського Google Метью Бріттін вибачився перед компаніями та організаціями після того, як їхня реклама на Youtube була розміщена на роликах з екстремістським змістом.
Про це повідомляє ВВС.
«Протягом останніх декількох днів з’являються повідомлення від компаній, що їхня реклама була поруч з небажаним контентом. І тому для мене це хороша можливість, перш за все, вибачитися. Це не повинно було статися, і ми повинні це виправити», — сказав він.
Бріттін пообіцяв переглянути політику компанії та посилити контроль.
Зазначимо, що після випадку розміщення реклами поруч з екстремістським контентом, ряд компаній тимчасово заморозили співробітництво з Google у цій сфері. Зокрема, це були The Guardian, Marks & Spencer та McDonald's.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram