Карантин не дуже вплинув на зменшення витрат на політичну рекламу — ОПОРА
Протягом 16 — 22 березня сторінки політичного змісту запустили у просування 1986 публікацій і витратили на це від $18 382 до $54 517 (приблизно 509 тис. — 1,5 млн грн).
Про це повідомляє громадянська мережа ОПОРА.
Так, більшу частину цільової аудиторії реклами складали жінки (63,5%). Основну увагу рекламодавців отримують мешканці столиці. На другому місці Львівщина, на третьому — Дніпропетровщина.
Тема пандемії коронавірусу впевнено тримає монополію у змістовому полі рекламних постів у Facebook та Instagram. Втім публікації мають зовсім різні акценти.
Частина оголошень — про заходи та засоби персонального захисту, пошук можливостей для мобілізації ресурсів громади, інша — з гострою критикою чинної влади.
За минулий тиждень найбільше на політичну рекламу у Facebook витратили колишній депутат Харківської міської ради, адвокат, Анатолій Родзинський, телепроєкт «Шустер LIVE», народний депутат від «Європейської Солідарності» Петро Порошенко, сторінка Городок (розрахована на киян та жителів Дніпропетровської області) та представник фракції «Слуга Народу» Андрій Ходоров.
Найбільшу кількість оголошень політичного характеру (понад 12,5% від усієї кількості) розмістила сторінка Партії Шарія, яка продовжила використовувати мікротаргетинг для збільшення кількості фоловерів сторінки.