Китай використовуватиме ШІ, щоб вплинути на вибори в США, Південній Кореї та Індії — Microsoft

Компанія Microsoft попередила, що Китай спробує втрутитися у вибори в США, Південній Кореї та Індії цього року за допомогою контенту, створеного штучним інтелектом.

Про це йдеться у звіті Microsoft Threat Intelligence, передає Guardian.

Американська технічна компанія очікує, що підтримувані державою китайські кіберугруповання будуть націлені на резонансні вибори у 2024 році, до чого залучать також Північну Корею.

«Оскільки населення Індії, Південної Кореї та Сполучених Штатів йде на виборчі дільниці, ми, ймовірно, побачимо китайських кіберакторів і акторів впливу, а також певною мірою північнокорейських кіберакторів, які будуть працювати над втручанням у ці вибори», — йдеться у звіті.

Microsoft заявила, що «як мінімум» Китай створюватиме та поширюватиме через соціальні мережі контент, створений штучним інтелектом, який «піде на користь їхнім позиціям на цих резонансних виборах».

За даними компанії, фейкові облікові записи в соціальних мережах, пов’язані з Комуністичною партією Китаю, почали ставити суперечливі запитання щодо внутрішніх проблем США, щоб краще зрозуміти ключові проблеми, які розділяють американських виборців. Це може бути зроблено для збору розвідувальних даних щодо ключових демографічних показників виборців.

Зокрема, фейкові акаунти перевіряють реакцію американців на наративи, що уряд США нібито навмисно влаштував лісові пожежі на острові Мауї в серпні 2023 року для випробування «погодної зброї», і сходження з рейок поїзда з розплавленою сіркою в Кентуккі, щодо якого влада «навмисно щось приховує».

У звіті Microsoft сказано, що Китай вже намагався провести кампанію з дезінформації за допомогою ШІ під час президентських виборів у Тайвані в січні. Це перший випадок, коли державна організація використовує контент, створений ШІ, щоб вплинути на вибори за кордоном.

Наразі вплив такого контенту на аудиторію залишається низьким, кажуть в Microsoft. Проте експерименти із поширенням мемів, відео та аудіо продовжуються і можуть виявитися ефективними в майбутньому, додали в компанії.