Компанія-розробник системи онлайн-продажу квитків звинуватила Укрзалізницю у наклепі
Компанія «Уніт», яка розробила систему онлайн—продажу та резервування квитків Укрзалізниці спростувала інформацію про те, що вона нібито є створила «прокладку», яка заробляє на кожній транзакції з купівлі квитків.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
Там зазначають, що наразі компанія не має доступу до системи онлайн продажів квитків на поїзди, адже вся система перебуває на серверах Укрзалізниці. Через це компанія не може впливати на роботу системи онлайн-замовлень квитків, а всі збої у роботі системи викликані діяльністю УЗ.
«Офіційно повідомляємо, що інформація заявлена паном Войтко, є відвертою брехнею та маніпуляцією, яка поширюється з використанням його службового становища та адміністративного ресурсу. Заявлене ним є фейком, а головне покликання цього інформаційного вкиду – викликати вау-ефект серед засобів масової інформації та дискредитувати ділову репутацію нашої компанії», — повідомляють в «Уніті».
Там спростовують інформацію про те, що компанія нібито уклала договори з банками, які дозволили їй заробляти на операціях з купівлі квитків онлайн. Всі угоди з банками укладала Укрзалізниця.
«Всі договори з банками-еквайрами Укрзалізниця укладала та укладає напряму, а кошти пасажирів за придбані електронні квитки перераховуються банками виключно на відповідний особистий рахунок Укрзалізниці», — додають у компанії.
Там також зазначають, що чиновники Укрзалізниці планують закупити копію системи з придбання квитків на поїзди, а кошти від цієї закупівлі має отримати компанія, пов'язана з чиновниками Укрзалізниці.
Нагадаємо, що 11 липня прес-служба Укрзалізниці поширила заяву, у якій звинувачують компанію-розробника системи з купівлі квитків онлайн у тому, що вона нібито заробляє на кожній операції з купівлі квитків.
Раніше повідомлялось, що через онлайн-сервіс Укрзалізниця продала понад 100 мільйонів квитків, що склало 56% від всіх проданих квитків на поїзди.