Twitter відкриє користувачам дані про замовників та вартість політичної реклами
Соціальна мережа Twitter розробила інструмент, завдяки якому користувачам буде доступна інформація проте, хто розмістив рекламне оголошення.
Соціальна мережа Twitter розробила інструмент, завдяки якому користувачам буде доступна інформація про те, хто розмістив рекламне оголошення.
Про це йдеться у заяві, опублікованій у блозі соцмережі.
Очікується, що спочатку робота інструмента стосуватиметься лише політичної реклами у США, але надалі з його допомогою можна буде перевірити будь-яке оголошення.
На спеціально створеній інтернет-сторінці користувачі зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця. Якщо йдеться про політичну рекламу, то користувачам будуть доступні додаткові дані, включно із сумою, витраченою на розміщення реклами, та інформацією про цільову аудиторію повідомлення.
Раніше повідомлялося, що Twitter почав блокувати користувачів з ЄС, які зареєструвалися, бувши неповнолітніми.