Країни мають захищати дітей від реклами шкідливих продуктів — ВООЗ

Країни мають захищати дітей від реклами шкідливих продуктів чи страв, вважають експерти Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Попри одноголосно ухвалені ще в 2010 році рекомендації ВООЗ для країн щодо регуляції реклами продуктів та алкоголю, лише половина країн європейського регіону вжила певних заходів. Водночас дітей досі оточує реклама продуктів з високою місткістю жирів, солі та цукру.

«Незважаючи на переконливі докази того, що маркетинг продуктів з високим вмістом жирів, солі і цукру негативно впливає на харчові звички дітей і сприяє їх ожирінню, багато країн не поспішають впроваджувати рекомендації», — йдеться у доповіді ВООЗ.

Також експерти організації наголосили, що у більшості наявних норм та законів наголошується лише на ТБ-рекламі, хоча маркетинг діти бачать і в інтернеті, і на полицях магазинів.

Крім того, у ВООЗ вважають, що наявні обмеження щодо реклами у більшості випадків захищають дітей до 12 років, хоча підлітки також підпадають під негативний вплив.

Наприкінці 2017 року в Україні вперше за 18 років запровадили нові норми харчування. Крім того, в Україні посилили вимоги до харчування в освітніх закладах.