Втрачений дім і абсурд пострадянських територій — колажі про анексію Криму
Художниця досліджує вплив пострадянського середовища на формування ідентичності, а також вiдчуття втраченого дому.
Художниця Анна Бекерська з Сімферополя присвятила серію колажів анексії Криму та естетиці радянського.
Громадське публікує роботи з дозволу автора.
Бекерська в своїх роботах досліджує вплив пострадянського середовища на формування ідентичності, її колажі — спроба осмислити абсурд, що відбувається навколо, властивий, на її думку, всім територіям пострадянського простору, а також осмислити вiдчуття втраченого дому.
«Довгий час я досить болісно сприймала навколишню "естетику". Переживала, впадала в депресію, а потім вирішила, що єдиний спосіб існування в ній - це сміх над тим, що відбувається», — говорить художниця.
З роботами художниці можна ознайомитись на її сайті.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram