Маск знов поглузував над тими, хто не вірив в успіх Tesla, та запустив брендовану текілу. Першу партію вже розкупили
Компанія Tesla почала продавати на офіційному сайті власний бренд текіли — Tesla Tequila. Першу партію напою розкупили за перші години після початку продажів.
В описі вказують, що Tesla Tequila виготовили з агави, витриманої в бочках із французького дуба, сухофруктів, ванілі та кориці. Одна пляшка коштує 250 доларів.
Попри те, що було обмеження дві пляшки в одні руки, а придбати товар могли лише жителі декількох штатів, напій розкупили. Наступну поставку очікують наприкінці 2020 року.
Засновник Telsa Ілон Маск натякав на те, що у компанії може з'явитися власна текіла, ще після 1 квітня 2018 року. Тоді він зробив допис про те, що «попри спроби заробити гроші, зокрема продажем великодніх яєць, Telsa повністю збанкрутувала».
В іншому твіті Маск нахилився на Model 3: «Ілона знайшли без тями біля Tesla Model 3 в оточені пляшок Teslaquilla, а на його щоках все ще бриніли висохлі сльози».
А в жовтні 2018 року підприємець навіть опублікував прототип майбутньої текіли. Її зовнішній вигляд відрізняється від остаточного варіанту.
Маск уже не вперше глузує над тими, хто не вірив в успіх його компанії. У липні він почав продавати спортивні шорти червоного кольору за 69 доларів 42 центи. Англійською слово shorts означає власників коротких позицій на ринку, які грають на пониження: вони беруть у брокерів акції в борг і продають їх у надії купити за нижчою ціною і в такий спосіб отримати прибуток на падінні вартості компанії.