Менше пластику в упаковках та допомога підприємцям: Nestlé відзвітувала про роботу в напрямі сталого розвитку

Компанія Nestlé презентувала «Звіт зі створення спільних цінностей та сталого розвитку Nestlé в Україні та Молдові 2019-2020». У ньому детально йдеться про кроки компанії в напрямі екологічності, розвитку громад та сприяння здоровому харчуванню людей. Генеральний директор Алессандро Дзанеллі під час виступу в Києві наголосив, що соціально відповідальний бізнес попри пандемію та додаткові непередбачувані витрати повинен робити внесок у сталий розвиток суспільства.

Розповідаємо детальніше про результати роботи та плани компанії в обраних напрямах.

Здорове харчування 

Nestlé зазначає, що зменшила у товарах кількість цукру, жирів та пальмової олії, яку замінили на українську соняшникову. Щодо змін у складі продуктів компанія тісно співпрацює з Міністерством охорони здоров’я.

Крім того, гендиректор Nestlé Україна наголосив, що у країні працює програма «Абетка харчування», ​​яка популяризує правильне харчування та фізичний розвиток серед дітей шкільного віку. За 10 років у ній взяли участь понад 1,8 мільйона дітей зі 150 шкіл.

Nestlé розповсюджує окремі буклети для дітей, батьків та працівників навчальних закладів. Також проводять майстер-класи з відомими професійними кухарями, де діти переймають досвід та експериментують на кухні.

Екологія

Nestlé наголошує, що робить внесок у захист природи від пластику. Зокрема, у звичному всім пакуванні «Мівіни» більше немає окремого пакетика з олією — її почали додавати просто в локшину.

До 2025 року Nestlé планує використовувати у виробництві 100% перероблюваного пакування.

Додатково компанія інвестує гроші у відновлювальну енергетику, використовуючи сонячні панелі та біомасу для виробництва електроенергії.

Підтримка і розвиток громади

Алессандро Дзанеллі наголосив, що українці, на його думку, роблять активні кроки назустріч екоініціативам, які компанія вирішила підтримували. Зокрема, Nestlé вже запустила пілотний проєкт із сортування сміття у трьох населених пунктах Київської області: смт Макарів, Нові та Старі Петрівці. В рамках проєкту «Маяк» встановлено 220 контейнерів для роздільного збору відходів. У планах — розмістити відповідні сортувальні баки у столиці. Зараз компанія зібрала вже понад 400 тонн сміття, з яких переробили 66%.

Окремо Nestlé наголошує на тому, що відкрита до підтримки малих і середніх підприємців в Україні — і в часи пандемії, зокрема, допомагала їм продуктовими наборами, грошовими позиками або проводила навчальні програми.

Розвиток молоді

Компанія позиціює себе як така, що дає можливість молоді навчатися та стати для неї першим та успішним місцем роботи. Зараз у Nestlé працює близько 6 тисяч українців. За 2019-20 роки до компанії приєдналися 1 022 українців віком до 30 років, а близько 400 пройшли стажування.

Новина опублікована на правах реклами