Мінекономіки не буде використовувати бренд Ukraine NOW для промоції українського туризму
Міністерство економічного розвитку та торгівлі України не буде використовувати затверджений на засіданні Кабміну 10 травня 2018 року новий бренд України «Ukraine NOW» для промоції туризму в Україні.
Міністерство економічного розвитку та торгівлі України не буде використовувати затверджений на засіданні Кабміну 10 травня 2018 року новий бренд України «Ukraine NOW» для промоції туризму в Україні.
Про це заявив президент Національної туристичної асоціації України та радник міністра економічного розвитку України Іван Ліптуга у своєму Facebook.
«У даному випадку ми бачимо скоріше дизайн, ніж брендинг. І весь дизайн зводиться до шрифтового, а-ля хельветик, геометричному гротеску, який важко чимось зіпсувати. Інше питання — до чого тут Україна, але про дизайн не сперечаються», — написав Ліптуга.
За його словами, на балансі Мінекономіки вже 5 років перебуває розроблений раніше бренд України «Ukraine — It’s all about U», який міністерство збирається продовжувати використовувати і надалі.
«Туризм, як найяскравіший рупор у брендингу територій, вже має свій фундаментальний брендбук та аутентику, затверджену у 2013 році», — зазначив радник міністра.
За його словами, у 2016 році було запущено програму по створенню брендів для кожної області України.
Також він зазначив, що «Ukraine — It’s all about U» вже протягом тривалого часу використовується на різноманітних міжнародних заходах.
10 травня Кабінет міністрів затвердив бренд України Ukraine NOW для популяризації у світі.
За словами держсекретаря Міністерства інформаційної політики Артема Біденка, розробку нового бренду «Ukraine NOW UA» зробили безкоштовно.