Мінінфраструктури наполягає на відкритті терміналу F аеропорту «Бориспіль» для Ryanair

Володимир Омелян звинуватив«одного національного авіаперевізника»у спекуляціях навколо приходу Ryanair в Київ

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян звинуватив «одного національного авіаперевізника» у спекуляціях навколо приходу Ryanair в Київ.

Про це міністр розповів під час брифінгу, присвяченому інфраструктурній готовності України до безвізового режиму з ЄС.

За словами Омеляна, рейси сполученням Україна – країни ЄС здійснюють авіакомпанії, які не є лоукост-перевізниками. Ціни на квитки є зависокими для більшості населення України.

Він нагадав, що авіакомпанія Ryanair оголосила про початок рейсів за напрямками:

Київ — Ейндховен, Лондон, Стокгольм, Манчестер;

Львів — Ейндховен, Берлін, Краків, Вроцлав, Будапешт, Лондон, Меммінгем.

«Разом з тим, всі спекуляції щодо приходу/неприходу Ryanair в Україну – це спроби одного національного авіаперевізника зберегти своє монопольне становище на ринку, заробляючи надприбутки на українських громадянах.  Крім того, це – нахабна спроба відібрати в українців мрію стати повноправною частиною європейської спільноти. Українці мають право подорожувати до Європи за 50 євро, а не за 500. І Україна в одному кроці від цього. Міністерство інфраструктури виконало 90% роботи з залучення Ryanair в Україну. Інші 10% — за керівництвом аеропортів», — зазначив Міністр.

За його словами, якщо зі Львом проблем немає, то в Києві розгорнувся цілий блокбастер «Врятувати Нерядового Ryanair».

«Так от: ніяких Гостомелів, Житомирів та інших не буде. Якщо Ryanair не буде літати в Київ, керівники аеропортів в Борисполі та Жулянах мають вийти і сказати, чому. Сказати людям правду. Ще раз наголошую: в KPI, які я поставив перед новим очільником Борисполя, першим пунктом було: результативно завершити переговори з компаніями-лоукостами і забезпечити виконання ними рейсів з терміналів F або B. Міністерство очікує, що Бориспіль відкриє термінал F для лоукостів. Лоукости в Україні – це не тільки дешеве сполучення з Європою,  це — сигнал для відновлення ринку внутрішніх авіаперевезень», — наголосив Володимир Омелян.

«Баталії щодо того, зайде Ryanair в Україну чи не зайде, це десь таке середнє між соромно і смішно. Для Ryanair український ринок — це 0,2 %, для нас — таке враження, що це баталія століття, в яку Ryanair не втручається, а просто дивується тому, що відбувається», - підкреслив міністр.

Раніше перший заступник гендиректора міжнародного аеропорту «Бориспіль» Євген Дихне назвав умови лоукостера Ryanair, яких він зазвичай намагається домогтися для себе при перевезеннях. Деякі з побажань авіакомпанії, за його словами, «виходять за межі можливостей» аеропорту.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram