Міноборони запустило «Військового асистента». Для чого потрібна платформа?

Міністерство оборони України оголосило про запуск «Військового асистента» — онлайн—платформи, створеної для військовослужбовців. Зазначається, що це має спростити й оптимізувати процес подання офіційних документів.

Про це повідомила пресслужба відомства.

«Наша мета — зробити процес подання документів максимально простим та ефективним», — розповів заступник міністра оборони Станіслав Гайдер.

Так, на платформі можна знайти:

  • понад 80 стандартизованих шаблонів для різноманітних ситуацій — від отримання відпустки до звільнення зі служби;
  • формати doc, docx та pdf, що відповідають потребам військових.

У Міноборони наголосили, що шаблони розробили для мінімізації помилок та зниження затримок із затвердженням документів, а також для забезпечення ефективного захисту прав військових. Там кажуть, що «Військовий асистент» покликаний «стати надійним помічником у світі військової бюрократії». 

Ресурс працює на всіх типах пристроїв — від ноутбуків до смартфонів і планшетів. Окрім того, відомство пообіцяло постійні оновлення, щоб «відповідати потребам, які зростають».

Міністерство оборони запустило цей проєкт спільно з Генеральним штабом Збройних сил України на основі вебсайту «Турбота про військовослужбовця».