Нові правила розміщення політичної реклами у Facebook. Пояснюємо, що змінилося

Компанія Facebook суттєво змінила правила розміщення політичної реклами в своїй соцмережі. Як вважають у компанії, такі зміни сприятимуть захисту онлайн—реклами від іноземного втручання і підвищенню її прозорості. Які саме зміни відбулись — пояснює Громадське.
Прозорість
Відтепер усі, хто захоче розмістити в соцмережі політичну рекламу, мають бути авторизовані в Україні, а також підтвердити свої особисті дані.
Інформація про рекламодавця
Уся політична реклама відтепер матиме позначку «Дане оголошення оплачене…». Натиснувши на позначку, можна буде дізнатися бюджет рекламної кампанії, кількість людей, що проглянули повідомлення, їхній вік, місцезнаходження і стать.
Бібліотека реклами
Також в соцмережі з'явиться бібліотека реклами — сторінка, де зберігатимуться політичні рекламні повідомлення за останні сім років. Щодо кожного повідомлення можна буде дізнатися кількість його переглядів та охоплення аудиторії.
Перегляд активної реклами
Також відтепер можна буде переглянути на одній сторінці всі рекламні повідомлення, що наразі є активними в соцмережі. Для цього достатньо буде перейти до розділу «Інформація і реклама». В разі необхідності можна буде повідомити про порушення, натиснувши на позначку «Поскаржитися на рекламу».