Обвал Шулявського мосту стався через удар вантажівки — «Київавтодор»
За словами голови підприємства, огляд зруйнованого технічного тротуару на краю мосту стався через корозію бетону та ймовірну «динамічну дію великовагового транспорту чи удару».
Обвал мосту біля станції метро «Шулявська» у Києві стався через удар вантажівки — про це заявив генеральний директор комунального підпріємства «Київавтодор» Олександр Густєлєв під час засідання комісії міськради з питань транспорту.
За словами голови підприємства, огляд зруйнованого технічного тротуару на краю мосту (консолі) стався через корозію бетону та ймовірну «динамічну дію великовагового транспорту чи удару».
«Є попередні дані про те, що там були вантажівки, і вони дуже близько проходили біля цієї консолі. Нажаль, нема прямих фактів, та все ж таки я стверджую, що це був удар, це було механічне пошкодження в першу чергу, а не корозія бетону», — заявив Густєлєв.
Він також підкреслив, що великих змін у конструкції мосту не сталося, оскільки обвал стосувався лише консолей, які до всього не є пішохідними тротуарами.
«Єдине що — був обвал консолей, які є пішохідними переходами і які є технічним тротуаром. Він складає за шириною 65-70 см, це тротуар для обслуговування самого шляхопроводу. Це не є і ніколи не був тротуар для проходу пішоходів. Ніхто там не має права ходити взагалі», — додав голова «Київавтодору», заперечуючи ризики для здоров’я пішоходів під час обвалу.
Густєлєв пояснив, що міст був побудований у 1964 році і з тих пір пережив лише одну реконструкцію у 1986.
«Останнє профільне обстеження було у 2013 році. Дуже багато з цього приводу спекуляцій, що після цього ніхто нічого не робив. Відповідно чинного документу державних будівельних норм наступні чергові, комплексні обстеження споруди потрібно проводити через 5 років, тобто в 2018 році», — зазначив він, додавши, що міст також був підданий і понаднормовим перевіркам.
«Не дивлячись на те, що це 1964 року побудовано, досить надійно все це тримається», — підкреслив Густєлєв.
На його переконання, ситуація з обвалом та його наслідками — унікальна, оскільки за одну ніч подія «мало того що була ліквідована, ще й був пущений рух, проведені випробування і так далі».
Зараз на мості відновлений рух, проте діє обмеження, яке вберігає від навантажень бокові балки. В місці падіння були встановлені додаткові рештування консолей прогинових будов для посилення безпеки транспорту, пояснив Густєлєв.
Нагадаємо, увечері 27 лютого в Києві обвалилася частина Шулявського шляхопроводу, у зва'язку з чим було змінено 5 маршрутів тролейбусів Києва.
За повідомлення голови Інституту комплексного проектування об’єктів будівництва, розв’язку на Шулявці відремонтують протягом 2 років.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram