Парламентські партії витратили на рекламу більшість виділених з держбюджету коштів — дослідження
Парламентські політичні партії витратили більшість отриманих з держбюджету коштів на оплату реклами.
Парламентські політичні партії витратили більшість отриманих з держбюджету коштів на оплату реклами.
Про це йдеться в дослідженні Комітету Виборців України.
За рік державного фінансування з вересня 2016 року до вересня 2017 року партії загалом витратили майже півмільярда гривень, 407 мільйонів з яких склали кошти саме держбюджету.
Найбільше з цієї суми — 109 мільйонів — було витрачено на рекламу в засобах масової інформації.
Зазначається, що на рекламу було витрачено більше коштів, аніж на заробітну плату та оренду приміщень. На заробітні плати партії витратили 57 млн (13%), на оренду приміщень – 46 млн (11%). На матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів тощо) було спрямовано 66 млн або 15%.
Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка, «Самопоміч», «Опозиційний блок» та «Народний Фронт».
Найбільше витратила на рекламу Радикальна партія — 41% коштів.
На початку цього року повідомлялося, що НАЗК розподілило з бюджету більше 440 млн грн на діяльність партій.