Перед новим роком партії витратили рекордну суму на рекламу — Комітет виборців
У жовтні—грудні 2017 року парламентські політичні партії витратили на рекламу в ЗМІ 56 мільйонів гривень.
У жовтні-грудні 2017 року парламентські політичні партії витратили на рекламу в ЗМІ 56 мільйонів гривень.
З цих коштів рекордні 40 мільйонів пішли на рекламу на телебаченні, повідомляє Комітет виборців України.
«Як і минулоріч, напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за державні кошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році – 40 млн», — сказав голова КВУ Олексій Кошель.
За його прогнозом, із наближенням президентських та парламентських виборів витрати на рекламу будуть зростати.
Найбільше грошей на рекламу спрямували ВО «Батьківщина» та «Народний Фронт»: 63% та 33% від загальних витрат партій.
ВО «Батьківщина» витратила на рекламу по ТБ 10 млн грн. Із них понад два мільйони було заплачено за виступи на телеканалі «Інтер», 96 тисяч— за виступ на телеканалі ICTV.
По 18% від загальних витрат, на рекламу спрямували «Опозиційний блок» та Радикальна партія Олега Ляшка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Добкіни, Клюєв і Богуслаєв — комітет виборців назвав топ-10 депутатів-прогульників