Перші машиністи Укрзалізниці пройшли навчання керування локомотивами General Electric
Перші 10 машиністів Укрзалізниці повернулись з навчання керування та експлуатації локомотивів американської компанії General Electric, що проходило у Казахстані.
Перші 10 машиністів Укрзалізниці повернулись з навчання керування та експлуатації локомотивів американської компанії General Electric, що проходило у Казахстані.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Як зазначається, навчання тривало з 13 по 22 серпня 2018 року. Для нього було відібрано найкращих діючих машиністів та машиністів-інструкторів різного віку.
«Впродовж 10 днів українські фахівці ознайомлювалися з принципами роботи та основними характеристиками тепловозів, порядком дій у нестандартних ситуаціях, при виникненні перешкод під час руху тощо. Також машиністи пройшли практику управління локомотивом на спеціальному тренажері, який повністю імітує роботу тепловоза General Electric», — йдеться у повідомленні прес-служби.
Крім цього, українських машиністів залучили до практичної роботи разом з казахстанськими, які вже експлуатують американські тепловози протягом тривалого часу.
«Це дійсно нова техніка, аналогів якої ще не було в Україні. Машини потужні, будь-яке навантаження практично не відчувається. Також локомотиви обладнані сучасними системами управління, всі показники контролюються та діагностуються бортовим комп’ютером, а показники виводяться на дисплеї в кабіні машиніста», — повідомили українські машиністи за підсумками тренувань, передає прес-служба Укрзалізниці.
Напередодні у американській компанії повідомили, що вже виготовили перший локомотив для потреба Укрзалізниці в рамках укладеного контракту.
Раніше Укрзалізниця обрала ім’я для локомотивів, які закупить у General Electric.
Нагадаємо, 23 лютого Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%.
Наприкінці 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартувало на початку 2018 року в США, і перші поставки заплановані вже цієї осені. Загалом за 15 років УЗ планує закупити до 225 нових тепловозів та модернізувати до 75 існуючих.
Також в ЄБРР оголосили, що можуть надати додатковий кредит Укрзалізниці на купівлю вагонів.
Українські заводи отримають близько 400 мільйонів доларів прямих інвестицій від вартості угоди з General Electric.