Підтримка незалежної журналістики: в Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств із медіа

В Україні запустився міжнародний проєкт Infopoint agency, який об'єднав національні українські діджитал-медіа та незалежні білоруські, що працюють у вигнанні, задля їхньої фінансової стабільності.

«Infopoint — це не класичний сейлз-хаус чи рекламна агенція. Це радше сервіс якісних партнерств, де немає місця олігархічним медіа та проросійським бізнесам. Ми будемо піклуватися про те, щоб наші медіа гідно заробляли, а найкращі бізнеси могли розміщуватися у ЗМІ з критично мислячою аудиторією. Ми не заважатимемо цим медіа вести свою комерційну діяльність, а навпаки — хочемо її посилити й допомогти представляти їх ширшому колу партнерів, зокрема й за кордоном», — пояснює Марія Леонова, операційна директорка проєкту.

До медіапартнерів агенції увійшли: «Українська правда», hromadske, Ukraїner, «Бабель», «The Village Україна», the Kyiv Independent, «Ліга.нет», KyKy.org, «Хмарочос» та інші.

Завдання команди проєкту — стати стабільним джерелом комерційного доходу для медіа, представляючи їхні можливості на внутрішніх ринках, а також у Європі та США. Йдеться про послуги спонсорства контенту, нативної й прямої реклами, а також продакшну.

«Ми прагнемо дати можливість цим ЗМІ, які постраждали від війни, почуватися більш вільно та розвиватися. Адже зараз нам як ніколи потрібна незалежна журналістика. Вони — голос демократичного світу. Тому нам потрібно говорити про них за кордоном у різних форматах, зокрема й у форматі медіапартнерств із бізнесами», — додає Марія Леонова.

Засновниками проєкту є британська медіа консалтингова компанія Jnomics та білоруське об’єднання незалежних медіа Infopoint Network.

Команда Jnomics з початку війни допомагає українським ЗМІ у різних напрямках: краудфандинг, фандрейзинг, релокація, доставка бронежилетів та іншого обладнання. Комерційна підтримка у межах цього проєкту — один зі способів допомогти медіаринку. Публічний звіт про діяльність команда публікує тут.