«Простономіка»: Як працює економіка стартапів
Хоч малий і середній бізнес складають більше 95% українських підприємств і забезпечують майже 80% робочих місць, стартапів у нашій країні не так і багато. Міністерство економічного розвитку і торгівлі торік нарахував трохи більше 2 тисяч високотехнологічних стартапів у нашій країні. Така різниця виникла тому, що стартап — це не підприємство. Відомий американський підприємець Стів Бланк, якого називають хрещеним батьком Кремнієвої долини, дав найкраще визначення цьому поняттю: «Стартап – це тимчасова організація, створена для пошуку повторюваної, масштабованої і стійкої бізнес-моделі».
За статистикою Кремнієвої долини, лише три стартапи з десяти досягають успіху. Це підтверджують і дані найбільшого майданчику для збору грошей підприємцями — Kickstarter. Понад 150 тисяч — тобто кожен третій зареєстрований на платформі проект, — отримує своє омріяне повне фінансування. Водночас, кожен восьмий проект закінчує своє життя, не отримавши жодного внеску. І це попри те, що всі стартапи перед тим, як опинитися на сайті, проходять жорстку модерацію. То ж конкуренція на ринку немаленька. Тож чим живуть українські стартапери і чи може Україна стати другою Естонією, яку вважають найкращою за умовами для старту нового бізнес-проекту, розповімо у програмі о 21:10.
Також у програмі:
- Без смузі і мафінів. Який насправді день українського стартапера?
- Навчають бути успішним: як працюють інкубатори для молодих бізнесменів.
- Як медом помазано: чому закордонні компанії переїжджають в Україну.
Ведуча — Анастасія Іванцова.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ «Простономіка»: Що таке концесія і чому вона корисна для держави
Програма «Простономіка» на Громадському покликана говорити про складні економічні та бізнесові теми у легких та простих для сприйняття форматах.
Також дивіться: «Громадське.Схід», «Громадське.Крим», «Реформа», «Громадське.Світ».
Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.
Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в понад 100 кабельних та цифрових мережах.
Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.