«Простономіка»: Життя в кредит

Телефон в кредит, авто в лізингу, житло в іпотеці. Із звіту компанії GfK, що проводить опитування, видно, що найбільше споживчих кредитів люди беруть на щоденні потреби (в банках – 44%, в небанківських фінансових установах (НБФУ) – 48%), на покупку побутової техніки (в банках – 30%, в НБФУ – 18%), ремонт квартири (в банках – 9%, в НБФУ – 12%), лікування, придбання енергозберігаючих приладів, відкриття малого бізнесу та іпотеку.

Серед інших цілей кредитування відзначають – весілля/похорони, покупку меблів, погашення іншого кредиту, освіту, купівлю авто. Бізнес в Україні теж поступово відновлює апетити до кредитування — тільки за перші два квартали цього року попит на кредити зі сторони малих та середніх підприємців зріс на 20%. Та й зрештою сама Україна живе «в борг» — цього року нам потрібно виплатити більше ніж 200 мільярдів гривень за старими запозиченнями. І щоб їх погасити, нам треба взяти ще стільки ж у донорів. Так у кого ж позичає Україна, та як кредитуються українці, розповідаємо у програмі «Простономіка» о 21:10.

Також в програмі:

  • Споживчі кредити: як придбати вигідно і не потрапити до рук шахраїв
  • Бізнес на виплату: хто та чому бере кредити на бізнес в Україні та скільки це коштує
  • Світовий банк: як в Україні працюють міжнародні фінансові інституції та кому й що ми винні

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ «Простономіка»: З чого наповнюють та як ухвалюють український бюджет?

Ведуча — Анастасія Іванцова.

Програма «Простономіка» на Громадському покликана говорити про складні економічні та бізнесові теми у легких та простих для сприйняття форматах. 

Також дивіться:  Громадське.СхідГромадське.КримРеформаГромадське.Світ.

Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.

Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в понад 100 кабельних та цифрових мережах.

Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.