Rolls-Royce заявила про розробку гібридного аеротаксі з дальністю польоту 800 кілометрів

Компанія Rolls—Royce представила концептлітального апарату звертикальними зльотом та гібридною силовою установкою він матиме шістьелектромоторів, щоживитиметьсявід газотурбінного генератора. Серійний випуск апаратівплануютьрозпочати до середини2020—х років.

Компанія Rolls-Royce представила концепт літального апарату з вертикальними зльотом та гібридною силовою установкою він матиме шість електромоторів, що живитиметься від газотурбінного генератора. Серійний випуск апаратів планують розпочати до середини 2020-х років.

Про це повідомляє BBC.

Літальний апарат виконаний за схемою конвертоплана з поворотним крилом. На крила розташовані по два електромотори, а ще два встановлені на хвостовому оперення. Під час зльоту та посадки всі гвинти розташовані паралельно землі, як в гелікоптера. Для горизонтального польоту вони повертаються на 90 градусів.

Поворотні крила дозволяють використовувати одні й ті самі гвинти для зльоту та у горизонтальному польоті Фото: Rolls-Royce

Двигуни живляться від генератора потужністю близько 500 кіловатів, який під'єднаний до газотурбінного двигуна Rolls-Royce M250. Завдяки цьому апарат має помітно більшу дальність польоту, ніж аналогічні аеротаксі — близько 800 кілометрів.

Водночас, використання енергії газотурбінного двигуна замість акумуляторів дозволить швидко заправляти апарат між польотами та використовувати існуючу інфраструктуру в аеропортах і вертолітних станціях. Максимальна швидкість аеротаксі складатиме 400 кілометрів на годину.

Передбачається, що апарат зможе перевозити до п’яти пасажирів. Також компанія розраховує, що використовується в ньому платформу можна буде адаптувати для вантажних перевезень і військових потреб. Rolls-Royce заявляє, що серійна модель на базі концепту може зробити перший політ на початку або в середині 2020-х років.

Нагадаємо, у березні 2018-го компанія Kitty Hawk, яка належить засновнику Google і керівнику Alphabet Ларрі Пейджу, успішно протестувала електричне аеротаксі.