Ryanair засудили за відсутність реакції на расизм серед пасажирів

Авіакомпанію Ryanair засудили через те, що вона не зняла з рейсу пасажира, який дозволив собі расистські висловлювання на адресу іншої пасажирки літака.

Інцидент стався у літаку маршрутом Барселона-Лондон.

Чоловік на борту нагрубив жінці на сусідньому кріслі, вигукуючи расистські образи та погрожуючи зіштовхнути її на інше місце. Відео з цим конфліктом записав один з пасажирів, і його подивилися у Facebook понад 1,8 мільйонів разів.

Почувши у відповідь англійську з ямайським акцентом, чоловік сказав: «Не говори зі мною іноземною мовою, ти, тупа огидна корова». Дочка 77-річної пасажирки розповіла, що та переїхала з Ямайки у 1960 році. У жінки — артрит і тому вона не могла достатньо швидко звільнити пасажиру місце для проходу.

«Мама дуже засмучена тим, що трапилося», — сказала дочка пасажирки.

Користувачі соцмереж звинуватили Ryanair у тому, що бортпровідники не змогли захистити пасажирку та не зняли чоловіка з рейсу. Авіакомпанія зі свого боку сказала, що більше не допустить такої поведінки.

Про цей інцидент повідомили британську поліцію.

Раніше у Starbucks викликали поліцію через афроамериканців, які нічого не замовили: кав’ярня згодом вибачилася. Пізніше Starbucks оголосила, що на день закриє 8 тисяч кав'ярень у США для інструктажу щодо расових упереджень.