Teslа планує створити власний музичний сервіс
Tesla провела попередні переговори з усіма найбільшими музичними видавництвами з приводу використання прав задля створення власного музичного стрімінг—сервісу.
Заснована Ілоном Маском компанія Tesla провела попередні переговори з усіма найбільшими музичними видавництвами з приводу використання прав, задля створення власного музичного стрімінг-сервісу.
Про це повідомляє Recode з посиланням на джерела в музичній індустрії.
Зазначається, що сервіс буде входити в пакет для електромобілів компанії. Також Tesla зацікавлена у тому, щоб пропонувати кілька рівнів сервісу, починаючи від веб-радіо, подібного до Pandora.
Водночас, нагадує видання, Tesla уклала угоду з музичним сервісом Spotify про встановлення його програм на електромобілі компанії, що продаються за межами США. На сьогодні Spotify має принаймні 50 мільйонів платних абонентів. Для порівняння Apple — 27 мільйонів.
Tesla — найбільш відомий в світі виробник електромобілів. У першому кварталі 2017 року Tesla продала близько 29 тисяч електромобілів.
Раніше Tesla заявила про намір почати виробництво електромобілів в Китаї.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram