Threads втратив понад половину користувачів, які зареєструвалися після запуску

Керівник Meta Марк Цукерберг заявив, що нова соцмережа Threads втратила більш як половину своїх користувачів протягом кількох тижнів після гучного запуску.

Про це Цукерберг сказав під час виступу перед співробітниками компанії, який послухало агентство Reuters.

У новій соцмережі, яка подібна до Twitter, протягом п’яти днів після запуску на початку місяця зареєструвалися 100 мільйонів користувачів. Однак Цукерберг визнав, що зараз ці цифри впали.

«Якщо у вас зареєструється понад 100 мільйонів людей, в ідеалі було б чудово, якби всі вони або хоча б половина з них залишилися. Ми ще не досягли цього», — сказав він.

Керівник Meta зазначив, що вважає таке падіння активності нормальним. Він очікує, що кількість користувачів Threads зростатиме, коли компанія додасть більше функцій, наприклад версію для комп’ютера та функцію пошуку.

Meta розглядає можливість додавання більше «гачків», які мають «зачепити» користувачів і спонукати їх повертатися до соцмережі. Наприклад, забезпечити, щоб люди в Instagram могли бачити важливі пости із Threads.

Згідно з дослідженням Sensor Tower, станом на кінець липня щоденна кількість активних користувачів Threads становила близько 13 мільйонів, а середній щоденний час, витрачений на застосунок, становив чотири хвилини. Водночас у Twitter фіксують приблизно 200 мільйонів користувачів щодня, а середній час перебування на платформі становить 30 хвилин.

Більше про Threads

Meta Platforms 6 липня запустила соціальну мережу для текстових повідомлень Threads більш ніж у 100 країнах, зокрема і в Україні. Також корпорація володіє Instagram та Facebook.

У новій соцмережі Threads діють такі ж правила спільноти, що й в інших продуктах компанії Meta. Вони, зокрема, забороняють «мову ненависті». Інакше кажучи, за вислів «русня не люди» можна вхопити бан.

Однак Twitter, яким володіє американський мультимільярдер Ілон Маск, схоже, не зрадів появі конкурента й готовий судитися з Meta. Компанія Маска стверджує, що у Threads найняли колишніх співробітників Twitter, які «мають доступ до комерційних таємниць Twitter та іншої вкрай конфіденційної інформації».


Якщо ви вже у Threads, то підпишіться на нашу сторінку.