Twitter тестує професійні профілі для підприємств. Там з’явиться інформація для клієнтів

У соціальній мережі Twitter (обліковий запис Twitter Business) оголосили про запуск професійних профілів, які показуватимуть інформацію про ту чи іншу компанію для потенційних клієнтів.

Про це заявили в компанії, пише Engadget.

Соцмережа перенесла інформацію про адресу підприємств у розділ «Докладніше», який також містить карту та графік роботи. Унизу потенційні клієнти можуть натиснути кнопку, щоб отримати вказівки стосовно місця розташування закладу, а також щоб зв’язатися з власниками безпосередньо через Twitter.

Новий тип профілю дасть змогу компаніям, некомерційним організаціям і всім, хто використовує цю соцмережу для роботи, показувати конкретну інформацію. Але лише ту, яку вони хочуть демонструвати клієнтам.

Це може допомогти людям полегшити пошук місцевих закладів для відвідування й допомогти невеликим магазинам, щоб вони могли відновити бізнес, який постраждав під час пандемії.

Керівник продуктів соціальної мережі Кайвон Бейкпур сказав, що це лише початок. Мовляв, у майбутньому вебсайт дозволить власникам підприємств додавати більше інформації про компанії.