У BBC виявили, що Twitter дозволяв скеровувати рекламу на неонацистів та радикалів — компанія виправила помилку
Журналісти BBC з’ясували, що налаштування Twitter дозволяли таргетувати рекламні повідомлення на такі аудиторії, як «ісламофоби», «гомофоби» тощо. Після розслідування соцмережа визнала помилку і виправила її.
Розслідування BBC показало, що Twitter дозволяв проводити рекламні кампанії за ключовими словами на кшталт «ісламофобський», «білий шовініст», «проти геїв» тощо.
Приміром, за рекламним тегом «неонацист» BBC вдалося охопити від 67 до 81 тисячі користувачів Twitter у Сполученому Королівстві. Журналісти видання створили рекламне повідомлення з текстом «Happy New Year» та посиланням на статтю про меми і спробували поширити його за цим тегом.
Соцмережа схвалила задане таргетування. Через кілька годин пост побачило 37 користувачів, кілька з яких перейшли за вказаним посиланням.
Так само Twitter дозволив оприлюднити рекламний пост авдиторії, яка визначалася ключовими словами «ісламофобський», «ісламофобія» чи «анорексія», «булімія».
У Twitter після звернення BBC визнали помилку й запевнили, що її виправили.
«[Наші] попереджувальні заходи передбачають, зокрема, заборону певних чутливих та дискримінаційних висловлювань, список яких ми постійно оновлюємо. У цьому випадку деякі з цих висловлювань дозволили використати в рекламних цілях. Це була помилка. Нам дуже шкода, що так сталося, і ми одразу ж виправили проблему, щойно про неї дізналися», — цитує BBC відповідь компанії.