У Британії назвали рекламу KFC найбільш обурливою у 2017 році
Британське управління зі стандартів реклами опублікувало список рекламних роликів, які найбільше обурили британців у 2017 році.
Британське управління зі стандартів реклами опублікувало список рекламних роликів, які найбільше обурили британців у 2017 році.
Про це пише The Guardian.
Перше місце в списку зайняла реклама ресторану швидкого харчування KFC. У відео The Whole Chicken кури танцюють під пісню репера DMX.
Відео: KFC UK and Ireland / YouTube
На ролик поскаржилися 755 жителів Британії. На думку глядачів, реклама демонструє неповагу куркам і викликає занепокоєння у вегетаріанців, веганів і дітей.
Також британців обурила реклама сервісу Moneysupermarket — глядачі визнали ролик гомофобним.
На третьому місці опинилася реклама косметичного бренду Dove, в якій глядачі побачили потурання критиці годування груддю.