У Facebook з’явились ролики про «Зеленського-наркомана», але довести причетність до них штабу опонента неможливо — ЧЕСНО

У соцмережі Facebook з порушенням розповсюджують рекламні ролики про кандидата Володимира Зеленського, в яких його називають наркоманом і некомпетентним для посади глави держави.

Про це в ефірі програми «Нині вже» на Громадському заявив аналітик руху ЧЕСНО Ігор Фещенко.

За його словами, ці ролики є порушенням принаймні тому, що їх поширюють від початку квітня, тобто ще до офіційного оголошення результатів першого туру, що заборонено. Аналітик додав, що здебільшого йдеться про ролики двох характерів.

«Одні про те, що Зеленський наркоман, це подається як доконаний факт. Відправляють навіть в поле типу «журналістів», які підходять до людей і питають, чи це добре, якщо наркоман стане президентом. В рекламу таких дописів вкладається по 500 тисяч доларів і більше — в один допис. А таких сторінок принаймні є з десяток», — розповів Фещенко.

Другий вид роликів проти Зеленського наголошує на його некомпетентності.

«Ще з 1 квітня, фактично як тільки почали рахувати голоси, вже були запущені рекламні ролики, створені заздалегідь, за участі акторів. Ці ролики спрямовані на доведення факту некомпетентності та недосвідченості Зеленського. Там лікар без досвіду оперує, пілот без досвіду веде літак, головнокомандувач без досвіду», — заявив аналітик ЧЕСНО.

Він зазначив, що є багато сторінок і пабліків у Facebook, з яких розповсюджують ці ролики.

«Юридично довести, що це йде з команди (Порошенка — ред.) неможливо. Але ця реклама є, вона дорого коштує, на неї витрачають десятки тисяч доларів лише на пряму оплату Facebook», — сказав Фещенко.

Він пояснив, що зараз політичні гравці вже навчилися обманювати Facebook.

«Facebook зараз вимагає авторизацію, ідентифікацію особи, яка платить за рекламу, але навчилися її обходити. Наприклад, рекламу «міністерства бариг» оплачує «міністерство бариг», неіснуюча організація. Таки організації вже навчилися обходити навіть правила Facebook», — резюмував аналітик.