У Києві вже прибрали з вулиць понад 230 маршруток через порушення. Чим їх замінять?
Київська влада вже розірвала договори про перевезення з понад 230 маршрутками, які курсували майже трьома десятками маршрутів. Причина — у підробленні документації щодо технічної характеристики транспорту.
Про це під час брифінгу повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов.
Він розповів, що аудит дозволив київській владі виявити масове підроблення документів з метою виведення на маршрут «замість повноцінних автобусів іржавих корит». Перевірку вирішили розпочати у липні, коли через втрату довіри звільнили увесь попередній склад Комунальної служби перевезень.
Не виключено, що кількість знятих з доріг маршруток збільшиться: за словами Усова, аудит все ще триває.
Замість них дорогами столиці почнуть курсувати резервні автобуси «Київпастрансу» (70%) та інших перевізників. Вони повністю замінять усунуті маршрутки.
Посадовець пояснив, що відповідно до усіх нормативів, щоб випустити на маршрут 20 автобусів, «Київпастранс» повинен мати 10-15% резервного транспорту. Саме тому Київ зможе забезпечити відповідну кількість автобусів.
Усов запевнив, що ця заміна не порушить логістику та ритм пасажирських перевезень: «Ми перевеземо кожну людину, ще й у кращих умовах, ніж у минулому».
Він зазначив, що в усіх маршрутах, де усунули неякісні маршрутки, проведуть публічний конкурс.
Ми намагалися уточнити, яких саме маршрутів стосується заміна автобусів, проте в КМДА нам відповісти відмовилися.
Які саме порушення виявив аудит?
Раніше у КМДА розповіли, що перевірка виявила, що на попередні конкурси заради перемоги перевізники подавали сфальшовані дані.
Зокрема, невірно вказувалися державні номери та пасажиромісткість автобусів, період оновлення автобусного парку та інформація щодо екологічності машин. Також на конкурс заявлялися одні автобуси, а документи підкладалися на зовсім інші.