У Києві відкрили «гарячі лінії» для скарг на неприбране сміття
«Київспецтранс» запустив цілодобову «гарячу лінію» для повідомлень про неприбране сміття в столиці. Поки вона буде працювати тільки в Голосіївському, Святошинському, Подільському і Оболонському районах.
Про це повідомив голова правління «Київспецтрансу» Андрій Грущинський, передає прес-служба КМДА.
Відтепер скаржитися на неприбране сміття можна цілодобово за телефоном (044) 400-10-11.
У «Київспецтрансі» запевняють, що в 2016 році компанія придбала майже півтисячі автошин, встановила 725 нових і відремонтувала 537 контейнерів.
Українці щорічно викидають 10 мільйонів тонн сміття. Однак, лише 600 тисяч іде на вторинну переробку чи спалюється.
Що робити зі сміттям? RE:ФОРМА